It's the final countdown (- Europe) - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu It's the final countdown (- Europe) - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu

It's the final countdown (- Europe)

Door: nathaliehuisman

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 September 2011 | Nederland, Zandvoort

Hoi Allemaal,

Wat ooit begon met nog ruim 140 dagen te gaan en waar geen einde aan kwam is nu veranderd in slechts 20 dagen voor vertrek en het aftellen ik kan er niet mee stoppen (sorry allemaal).
Op 11.10.2011 vertrek ik voor 34 dagen naar Australië voor een reis van ruim 4.200 km.
Mijn hoofd zit vol met plannen en ik heb geprobeerd mijn control freak -ik regel het allemaal wel- persoontje aan de kant te zetten en de meer relaxte - ik zie het allemaal wel - zorgen voor morgen Nathalie te voorschijn te halen. Gezien ik toch een checklist, paklijst en een globale reisschema heb ben ik daar maar deels in geslaagd maar ja de voorpret heb ik in ieder geval wel!

Ik vlieg aan op Sydney en terug via Cairns. Daar tussen is het al zeker dat ik bij Charlotte verblijf in Lightning Ridge(vriendinnetje die in Australië woont en ik nog ken vanuit mijn Duitsland periode en kijk hier extreem veel naar uit) en een paar dagen mee ga draaien op een cattle station (jawel McLeod's Daughters in real life) lekker tussen de paarden en andere beesten in the middle of nowhere.

Ik zal mijn best doen om de site bij te houden zodat het thuisfront weet dat ik nog leef gezien er al een lichte paniek was dat ik zonder mijn geliefde telefoon (jaja!!!) er heen ga.
En verder? We zien het wel!

Liefs Nathalie

• 21 September 2011 - 11:06

Maaike:

Have fun!!!!

• 21 September 2011 - 15:37

Iiii:

Heel veel plezier! Maak er een mooie reis van, dat heb je wel verdiend na zo'n intensieve periode - zowel werk als privé.

En ook die foto's met die stoere aboriginals gewoon op deze site posten!

i

• 21 September 2011 - 18:41

Pap:

Gun het je van harte,maar zal blij zijn als je weer terug bent.

• 21 September 2011 - 20:37

Mathilde:

ik wacht de berichtjes af, leuk!!! ipv een ansichtkaartje zijn Uggs ook goed.....hahha x

• 10 Oktober 2011 - 15:02

Raimonda:

Nog één dag te gaan tot het avontuur van je leven! Ben zo benieuwd wat je allemaal gaat tegenkomen. Doe voorzichtig en heel veel plezier!