Beautiful Day (-U2) - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu Beautiful Day (-U2) - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu

Beautiful Day (-U2)

Door: nathaliehuisman

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 Oktober 2011 | Nederland, Zandvoort

Het is nu 01.57 in de ochtend en ik kan niet slapen, wellicht kan ik dat ook beter niet doen omdat de wekker toch om 05.00 uur afgaat. Het is zo laat geworden omdat ik niet kan plannen tenminste mijn prive leven niet zakelijk gaat een stuk beter, nou ja welcome to my world :-)
Heb vanavond herlijk sushi gegeten, film gekeken en afgesloten met heerlijke muffins (Robin top!!!)Eeen betere laatste avondmaal kon ik me niet bedenken.

Nog 17 uur, 02 minuten en 49 seconden voordat ik vanuit Amsterdam naar london vertrek. Vanuit London vlieg ik dus via Singapore naar Sydney daar verblijf ik in het Billabong hostel (thanx Roos) en ga ik de buurt verkennen.

Voor nu ben ik me alleen maar aan het bedenken of ik alles wel mee heb, deet check, bikini check, short check, cc check, pinpas check......tja do I need more? O ja paspoort en visum check!

Morgen ochtend huis nog een beetje aan kant maken zodat de eventuele logees zich ook welkom voelen en dan een paar uurtjes werken voor vertrek! Heerlijke gedachte dat ik over een paar dagen op; het strand lig :-)

Eindelijk is het zo ver en het wordt vandaag een schitterende dag!

• 11 Oktober 2011 - 07:01

Riek:

Een heel fijne vakantie. We gaan je volgen.

• 11 Oktober 2011 - 08:23

Rosie:

enjoy the flight, laat je lekker verwennen! je mag alles bestellen, vergeet dat niet!

• 11 Oktober 2011 - 11:47

Judith:

Heeeeeeeeel veel plezier!!!

• 14 Oktober 2011 - 21:02

Marrie(tante):

Hallo Nathalie,
    Het was even zoeken naar je site maar zoals je ziet heb ik je gevonden. Hoe is het met je? Wij wensen je een hele mooie tijd in Australie en doe voorzichtig aan.
    Groeten ook van Paul, Tom, Frans, Mirjam en Koen.