My kind of town (F. Sinatra) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu My kind of town (F. Sinatra) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu

My kind of town (F. Sinatra)

Door: nathaliehuisman

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Hier even een klein verslagje.

Gisteren enigzins uitgeslapen ondanks de knorretjes op mn kamer :-(
Ben daarna naar de Harbour Bridge gegaan en deze opgelopen het uitzicht is dan fenomenaal(hele baai en O-House) Daarna via The Rocks en de marktjes, en het O-House naar de Botanic Garden. Daarna eigenlijk de hele dag liggen zonnen en relaxen in the Botanic Gardens, daar lopen mooie vogels rond alleen is er 1 soort met enorm lange snavel en die heb ik liever niet in mn buurt (bang ja).
S'avonds via Darling Harbour(live rugby wedstrijd) en een ander park (naam is me even ontschoten) richting de Chinese garden of friendschip en zo weer naar huis.

Vanmorgen was ik dankzij de knorretjes al om 4uur op na wat nare verwensingen van mij (in het Nederlands) werd het weer stil en kon ik tot een uur of 8 slapen. Daarna naar Bondi. Het eerste stuk met de trein en vanuit het station de bus.
En ja het was precies als uit de serie de tower van de lifeguirds, de baai, het blauwe water, witte strand, mooie huizen en gewoonweg schitterende omgeving. Na 2 uur te hebben gelegen zijn we de wandeling langs de kust gaan maken van ongeveer 1 uur. Dus van kleine baaitjes en stranden naar de volgende. Het hoogte punt is wel het zien van een WALVIS (jaja een echte). Deze hebben we vanaf McKenzie Point gezien natuurlijk zie je op de foto alleen maar beetje grijs en opspattend water. Maar het was een mega gezicht!
Aangekomen bij het eindpunt van de wandeling hebben we weer een paar uur op het strand gelegen voordat we terug gingen lopen. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik al heel erg bruin ben en ok beetje rood, de zon is hier mega sterk ondanks het smeren.

Het is moeilijk te beschrijven wat je ziet, maar het is alles wat je nergens anders ziet het is mooi het is buitenlands.

Ik heb zojuist mn backpack weer ingepakt en alvast uitgecheckt want morgen ga ik vroeg de deur uit. Ik moet naar Queen Victoria Builduing bij Town Hall om een bus te pakken naar Kellyville stop Riley en daar pikt Charlotte mij op. En gezien ik geen flauw idee heb hoe laat de bussen rijden ga ik dat zo maar even uitzoeken.
Nou ja nadat de rugby wedstrijd is afgelopen (ziet er niet goed uit voor Ozzie...6-20 voor New zealand)en nadat ik heb gegeten.
Ga zo met Griet een hapje pakken bij de Italiaan we moeten alleen langs de drank winkel voor een wijntje of biertje want dat kan je niet krijgen bij de Italiaan maar is een prima oplossing je eigen drank meenemen moeten ze in Nederland ook eens invoeren!

Ik kijk uit naar de reis morgen om de omgeving te bekijken en ik merk ook dat ik het reizen zelf ontzettend gaaf vind en het doel uiteindelijk minder belangrijk. Ik heb zoveel gedaan in Sydney maar niet de helft van wat ik wilde en meer van het onbekende en dat is nog veel meer waard want Sydney is veel groter dan de Lonley Planet, maar wel my kind of town!

xxx Nath

  • 16 Oktober 2011 - 16:33

    Robin:

    Je hebt het goed naar je zin lees ik!!! Kan niet wachten op de fotos en de verhalen van de rest van je reis! Geniet ervan lieverd!!!
    xxx Robin

  • 16 Oktober 2011 - 21:03

    Maaike:

    Meer, meer, meer!!!

  • 17 Oktober 2011 - 06:23

    Iiii:

    Leuk, leuk, leuk! Mis je ons al? Vast niet als ik dat zo lees :-) Nou wij jou wel hoor! Maar heel veel plezier nog! Enne, heb je al foto's? Nieuwsgierig!!!
    X i

  • 17 Oktober 2011 - 10:03

    Anneke Willems:

    leuk te zien dat je het hier zo naar je zin hebt. het is een groot mooi land met heel veel te zien en te beleven. ik ben degene waar ja van Maaike het emailadres hebt gekregen in de Blue Mountains. anyway heel veel plezier. safe trip
    groetjes Anneke

  • 18 Oktober 2011 - 04:55

    Pap:

    Fijn om te lezen dat je het naar de zin hebt.Ook goed dat je Grietje ontmoet hebt,is toch gezelliger om te Sydney te verkennen.Ik ben ook een paar keer in Sydney geweest,maar niet zoveel gezien als jou.Nou Nathalie veel plezier tot je volgende bericht.

    XXX

  • 19 Oktober 2011 - 13:22

    Eila-Kristina:

    Hey Nathalie zo te horen heb je het geweldig naar je zin. Leuk dat je Grietje hebt ontmoet. Ontzettend veel plezier nog en geniet ervan. xxx Eila-Kristina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nathalie

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 57244

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 21 Mei 2017

Guatemala, Belize en mexico

31 Mei 2016 - 02 Juli 2016

New York en Canada

03 Oktober 2013 - 25 Oktober 2013

Trans Mongolië Express

19 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekendje Spanje

29 December 2012 - 03 Januari 2013

Familie bezoek in Polen

11 December 2012 - 15 December 2012

Hello Riga!

25 Augustus 2012 - 09 September 2012

Van Polen naar Noorwegen

30 April 2012 - 18 Mei 2012

Naar het oosten

11 Oktober 2011 - 13 November 2011

Australië

Landen bezocht: