The Summer wind (F.Sinatra) - Reisverslag uit Lightning Ridge, Australië van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu The Summer wind (F.Sinatra) - Reisverslag uit Lightning Ridge, Australië van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu

The Summer wind (F.Sinatra)

Door: nathaliehuisman

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Oktober 2011 | Australië, Lightning Ridge

Hi All,

Zowel gisteren als vandaag een hele fijne ontspannen dag gehad (geen stress, geen make up, geen horloge en geen benul van dag of datum)
Heerlijk gewandeld, gezwommen en heel erg veel gelachen (Nederlande humor) met Charlotte (en we hebben binnen 1 dag vreselijk veel stroopwafels gegeten).

Vandaag ook de toeristische car-doors tour gedaan (je volgt dan een route van gele, groene, blauwe of rode auto deuren) langs verschillende mooie gedeeltes van The Ridge.
We hebben bepaalde gedeeltes bezocht welke nog onder waten staan vanwege de overstromingen van afgelopen jaar.
1 dode slang, 1 dode hagedis en 1 levende skippy is vandaag het enige wat ik gezien heb, morgen toch wat vroeger de deur uit.

Mijn hoogtepunt van de dag is de aanschaf van een echte Akubra hoed en waar ik heel erg blij mee ben!
Zo val ik volgende week niet uit de toon op de cattle station.
Verder leuk door het dorp gelopen er is altijd wel veel te zien.

Tja er valt verder weinig te wensen met het mooie weer, vriendelijke mensen en lekker eten (en mijn hoed natuurlijk).

Dikke kus Nath xxx



  • 21 Oktober 2011 - 08:25

    Iiii:

    Lekker lekker lekker! Het is hier lekker Holland herfts weer. Wisselvallig als wat en koud. Dus geniet er maar extra van!

  • 21 Oktober 2011 - 11:33

    Pa:

    Hi Nathalie,
    Wat een mooie foto s.Die hoed staat je ook goed.Hoe zien de huizen er nu uit?Ik begrijp niet meer zoals op de foto s.Wat ik ook bijzonder vond.Dat je daar uitgestapt was en Charlotte er na tien minuten was,hadden jullie wel afgesproken,maar toch knap hoor.
    Heb twee keer naar mama gebeld maar ze was nie thuis.Nathalie veel plezier.XXX

  • 21 Oktober 2011 - 11:33

    Pa:

    Hi Nathalie,
    Wat een mooie foto s.Die hoed staat je ook goed.Hoe zien de huizen er nu uit?Ik begrijp niet meer zoals op de foto s.Wat ik ook bijzonder vond.Dat je daar uitgestapt was en Charlotte er na tien minuten was,hadden jullie wel afgesproken,maar toch knap hoor.
    Heb twee keer naar mama gebeld maar ze was nie thuis.Nathalie veel plezier.XXX

  • 21 Oktober 2011 - 12:23

    Riek:

    Wat een mooie reis maak je.Kom je wel weer terug? Geniet van je verslagen net zoals bij Marijke zie ik nog eens wat van de wereld.
    Groeten, R+R


  • 21 Oktober 2011 - 12:38

    Sandra:

    Hello Mate!
    Zooo met die hoed, geruite blouse, zonder make-up hoeft mama niet bang te zijn dat jij niet op jezelf kan passen. Het is dat je lacht maar anders had je er toch behoorlijk badgirl uitgezien;)haha. Ik probeer mama vanavond wel even te bellen. Super leuk je verhalen! En ik lees niks over de kids van charlotte? Of heb je die in een mijn gegooid?haha. Rijdt charlotte nog paard daar? Lekker bruin ben je inderdaad! Geniet! kus

  • 21 Oktober 2011 - 18:36

    Jasper:

    Hey nath!
    Ziet er goed uit! Die hoed is mooi!
    Blijf genieten!

    Kus

  • 21 Oktober 2011 - 18:36

    Jasper:

    Hey nath!
    Ziet er goed uit! Die hoed is mooi!
    Blijf genieten!

    Kus

  • 21 Oktober 2011 - 19:33

    Robin:

    Wat een gave hoed!!!!
    Je bent inderdaad al goed bruin. Denk dat ik toch maar even onder de zonnebank moet anders lijkt het alsof ik lichtgeef als je terug bent. Geniet er lekker van! En heeeeel veeel plezier nog!

    Xxx

  • 24 Oktober 2011 - 10:18

    Irma & Eva:

    NAT!!!
    Klinkt goed zeg, vet coole oed, wij moeten het hier met onze hoofddoeken doen ;)

    haha geniet er van, groeten uit Indo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lightning Ridge

Nathalie

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 57237

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 21 Mei 2017

Guatemala, Belize en mexico

31 Mei 2016 - 02 Juli 2016

New York en Canada

03 Oktober 2013 - 25 Oktober 2013

Trans Mongolië Express

19 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekendje Spanje

29 December 2012 - 03 Januari 2013

Familie bezoek in Polen

11 December 2012 - 15 December 2012

Hello Riga!

25 Augustus 2012 - 09 September 2012

Van Polen naar Noorwegen

30 April 2012 - 18 Mei 2012

Naar het oosten

11 Oktober 2011 - 13 November 2011

Australië

Landen bezocht: