Hello, Goodbye - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu Hello, Goodbye - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Huisman - WaarBenJij.nu

Hello, Goodbye

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

10 December 2012 | Nederland, Amsterdam

Mijn vriendinnetje wordt 30 en wat doe je dan? Juist iets leuks dus we gaan haar verjaardag in het buitenland vieren. Praag, Parijs, Rome wel nee we gaan naar Riga (heb ik besloten ze weet nog steeds van niks).
Na een hectisch begin van de maand december vol afspraken gaan wij er even tussenuit. Het leuke is dat Rai alleen weet dat het er erg koud is (thermo onderbroek mee aub) maar verder nog niks.
Zo na mijn werk ga ik richting Breda en dan Raamsdonksveer waar we gezellig een avondje rustig aan kunnen doen want morgen ochtend vertrekt onze vlucht om 08.45 vanaf Eindhoven, gelukkig is haar vriendje zo lief om ons te brengen!

Riga, de historische binnenstad is goed bewaard gebleven en heeft daarom een plaats verdiend op de Werelderfgoedlijst van UNESCO. Liefhebbers van architectuur kunnen er hun hart ophalen, maar ook alsjeu daarin minder geïnteresseerd bent is het heerlijk toeven in het sfeervolle Riga. Door zijn strategische ligging ontwikkelde Riga zich als welvarende Hanzestad en de sporen daarvan zijn nog altijd terug te vinden. Verder zijn er interessante musea en gezellige cafés en terrasjes.

De temperatuur is momenteel tussen de -2 en -10 maar ja op kou kan je je kleden!

Ik heb er zin in het word een geweldige week!